Hej röd dag!

Jag måste klaga lite mer på min hund. Hon är världens sämsta springsällskap. Var ute och sprang tidigare idag och fick släpa med hene i kopplet. Varje grässtrå skulle det luktas på. I skogen fick hon springa lös men efter ett tag när jag vände mig om för att se vart hon var så had hon satt sig och vägrat gå längre långt där bakom. Detta skedde vid fler tillfällen så jag fick tvinga henne framåt. Det är inte det att hon inte orkar för jaga kottar kan hon göra hur länge som helst. Hon hade bara inte lust. Blev ju lagon sinkad av henne. 2,8 km totalt. 2,5 km på 30 min. I det tempot skulle 1 mil ta 2 timmar (vilket jag iofs skulle tycka var helt godkänt för mig) Sen blev det lite träning här hemma för mig. Behöver stärka mina knän. När jag bär Charlie har jag jättesvårt att huka mig ner, det är sjukt jobbigt för knäna. Så nu får jag börja med lite knäkontroll. Danne tränar det med sina fotbollstjejer så nu får han coacha mig med =)
 
I morgon bitti åker vi till småland så då kanske det inte blir nå inlägg. Isåfall får ni ha en fin helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0