Boendeplanen

Vi bestämde oss för att huset i Åkers inte var intressant. Fick inte rätta känslan när vi var där. Jag gillar  inte att hålla på att flytta runt. I nästa hus ska vi bo länge så det måste bli rätt. För ett par år sedan skulle jag aldrig få för mig att bo i radhus men nu är det de som känns mest intressant. Centralt och med mycket andra barn i området. Vi önskar goda förvaringsmöjligheter. Relativt hög standard då vi inte har varken lust eller kunskap att renovera, badkar är ett måste och sen enbit tomt att rasta hunden på. Lägenhet är inte intressant. Nästa helg ska vi åka på tre visningar av radhus i Vagnhärad. Samma område så husen är likadana. Egentligen kan jag tänka mig att bo kvar i Mariefred, men det är inget måste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0