5 månader

Idag blir Charlie 5 månader. Det står att de nu börjar gilla att kramas och pussas och det stämmer bra. Också att de skrattar åt grimaser och det gör han också. Jag har börjat med lite smakportioner. Han har fått smaka äggvita, spagetti, vitt bröd och banan vet ni ju redan. Pyttelite varje gång bara på fingret. Ägg och bröd var ingen höjdare då blev det massa grimaser. Fick också sitta i barnstol för första gången. Det gick jättebra fast han tröttnade ganska snabbt. Har bild på Dannes telefon så jag lägger upp vid annat tillfälle.
 
I morgon blir det bvc igen och denna gång vaccination. Mamma följer med och ska sen vara lite barnvakt här hemma medans jag ska försöka få en massa saker gjorda. Men idag hann jag minsann med att klippa gräset =)

Kommentarer
Postat av: Anna

G R A T T I S Chalie på 5månaders dagen <3

2013-05-13 @ 22:03:16
URL: http://www.heuteitsmeintag.blogg.se
Postat av: marycaroline.blogg.se

Grattis :)

2013-05-15 @ 16:08:57
URL: http://marycaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0