You

Har precis kollat in melodifestivalen som resten av Sverige och tycker väl att vi har en helt okej finalist men tror inte på vinst. Alla låtarna i finalen var väl okej. Själv trodde jag nog att Yohio skulle vinna men att bästa låten var Antons begging. Kul att en andra chansen låt vann =)
 
Fredagen var en toppendag. Vaknade av ett telefonsamtal från farmor så vi åkte dit och fikade med nybakta bullar. Efter det begav vi oss till Järna och Karin. Vi gick en promenad, fikade lite till och fyndade nere på butiken Hem ljuva hem som hade total utförsäljning. Fick med mig lite barnkläder, fotoramar och en väggklocka till köket. 
 
Idag var jag duktig och begav mig till badhuset för lite simning sådär på morgonkvisten =) Litet badhus med liten bassäng, simmade man 30 längder så blev det 500m. Köpte mig ett 10 gångerskort så det är bara att bege sig dit flera gånger. Ganska skönt att komma hemifrån lite faktiskt. Efter det blev det mera shopping på hedlandet, ännu lite mer barnkläder och en tavla till köket. Kanske kan visa bilder imorgon om jag hinner. Ska iväg på dubbelkalas imorgon både 10 års och 30 års, dock samma familj =) Charlies faster och kusin.
 
 
Nästa vecka ska denna glada lilla kile börja på babysim =) så skojigt.
 
Just det, mitt första tradera köp kom igår. Fyndade ju 7 bodys i storlek 62 för 15 kronor. Bara det att det att det var storlek 56 på alla utom en så Charlie kan inte ha dem. Så himla dåligt av säljaren tycker jag och förstår inte varför. Tur att jag inte betalade så mycket för dem men 50 spänn iallafall med frakten =( Får se om jag fortsätter handla där nu.

Kommentarer
Postat av: Myggan

Har handlat mycket på tradera och är för det mesta nöjd. De gånger det varit nått har jag kontaktat säljaren och alla gånger utom en har det löst sig så gör ett försök, hon kan ha packat fel. Annars är det bara att ge dåligt säljomdöme så att andra vet att du haft problem :)
Lycka till.

2013-03-10 @ 21:13:19
URL: http://www.myggis.blogspot.com
Postat av: marycaroline.blogg.se

Tråkigt med kläderna :/ Ibland är det ju tyvärr så att det finns säljare som luras, men ibland blir det ju fel. Kan ju vara någon annan som fått dina kläder också och ni kanske kan byta på något sätt. Men då ska ju inte ni behöva betala frakt för att säljaren gjort fel...

Vad kul med babysim :) Det har inte vi gått på. Det finns inget här då det är för kallt vatten i bassängen... Tråkigt.

2013-03-11 @ 00:25:45
URL: http://marycaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0