Soliga dagar

Lite bättre uppdatering här kanske. Läkarbesök förra veckan, gick bra, inga konsigheter. Charlie väger nu 5055 g och är 59,5 cm lång, inte konstigt att en del kläder i storlek 56 börjar bli små. Charlie är lång och smal enligt normalkurvan men följer sin egen kurva fint. I fredags var mamma, Pontu och Freddrik här. Då passade jag på att städa lite när jag hade barnvakt- jag behöver inte tjata på mamma om att hålla sitt barnbarn en stund. Fredrik sov sen kvar och umgicks me oss sen hela lördagen. Jag spöade honom i en hel del kortspel =) Idag har jag och Anna promenerat i hjorthagen och sen fikat med lite (o)kladdkaka. Händer inte heller så mycket spännande i veckan men ska iallafall till Torekällberget på onsdag med Anna.
 
29 mars, långfredagen ska vi på hundutställningen Påsksmällen i Moheda, Småland med lilla Caspian som faktiskt fyller 1 år just den dagen. Helgen innan är det Charlies dop och planering pågår. Nästa vecka drar även babysim och babymassage igång och sedan föräldraträffarna så det är en del på g nu =)
Lite övermatchat kanske men Charlie hejade på Sverige under friidrotts- em i helgen.
 
Förresten så hittade jag in på tradera i veckan och vann nu 6 st kortärmade bodysar för 15 kr, helt perfekt. Man behöver ju inte köpa allting nytt. Bebisarna växer så fort så de hinner ju inte slita på kläderna alls kanppt så jag skulle tro att det är i bra skick.
Bodysar 7st  stl:62

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0