Med en enkel tulipan

Härlig tur till Torekällberget igår, träffade både mina djur, stamgäster, bageriägare och arbetsledaren och såklart Anna och Ester som vi åkte dit med. Lilla Ester växer så det knakar. Hon föddes ju 6 veckor för tidigt och vägde ca 2400 vid födseln och nu 6 ceckor senare så väger hon 3800 =) Får försöka komma ihåg att ta lite bilder nästa gång vi ses. 
 
Denna morgon har varit en bra och effektiv sådan. Har hunnit med att käka frukost med Danne imorse vid sex, sen somna vi om lite. Tvättat och hängt en maskin tvätt, gjort 100 situps, städat kattlådan, laddat ned senaste avsnittet av once upon a time och nu sitter jag här och bloggar lite. Charlie har varit nöjd hela tiden. Vi ska strax ut på en solig promenad =)
 
Igår kom Danne hem med rosa tulpaner till mig och sa, tack för att du är en sån bra mamma till Charlie <3
Älskar dig <3 och Charlie, min lilla fina familj.
 
och Charlie passar på att hälsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0