Mittwoch

Onsdag alltså. Dopdagen närmar sig och förberedleserna är i full gång. Danne är ledig både i morgon och på fredag men mest för att han har lust tror jag, åtminstone i morgon hade jag klarat mig bra själv men lyxigt med en långhelg för oss tillsammans. I morgon blir det städning på schemat. Inte för att dopet ska hållas här vi har ju hyrt en lokal men det behövs banne mig städas ändå. Fredagen sen är det åter babysim och sen ska det sista handlas och smörgåstårtorna ska bakas. Vi får tillgång till doplokalen redan fredag kväll så vi åker dit och fixar.
 
Fredrik kan du vara min fotograf i kyrkan? Du kan använda din kamera. Jag kanske kan få lite bra bilder från er andra också =)
 
Idag blir det babymassage på bvc. Måste få tag i en kallpressad massageolja tils dess, kanske apoteket?
Charlie vaknade med tuppen i morse. Med tuppen så menar jag Danne (han är född i tuppens år =P ) så det var bara för mig att kliva upp också. Men vilken skön morgon sen, C sattt nöjd i gungan medans jag åt frukost och städade här hemma sen ville han äta och mysa en stund och nu sover han i soffan. Om alla mornar vore så här så går jag gärna upp halv sex. Är dessutom pigg. Om jag skulle passa på att träna lite och plugga då kanske.
 
Ha en trevlig dag mina vänner!

Kommentarer
Postat av: Anna

Lust att hänga med till Tunapark för lite shopping någon dag i nästa vecka? kram

Svar: Ja det kan vi nog göra. Ska inte handla själv men följa med går ju an =)
Jojo

2013-03-20 @ 10:35:27
Postat av: Fredrik

kan jag göra :)

2013-03-20 @ 12:48:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0