God morgon!

Vad vet du om det? (ica reklamen)
 
Just idag känns inte som en god morgon. Började redan igår kväll, Charlie vägrade sova i sin säng. Såfort vi la honom där så vaknade han och började skrika. Hade tänkt plugga då jag fick hem historiaboken igår och ligger efter. Ska skriva 3 prov innan den 26 mars och har inte öppnat boken ännu.Natten- dålig. Charlie vaknade ofta trots att han sov i vår säng. Vid halv sex vaknade han för dagen och sen dess har jag burit runt på honom. Danne tog honom en stund så jag kunde äta lite frukost iallafall. Han var trött och skrikig och då funkar det oftast bara med en mammas famn så nu sover han så sött på min arm. Här blir jag nog sittande en stund. Förhoppningsvis så bjuder resten av dagen på plugg, städning och simning och avslutas med tacos och myskväll hos Annna. Håller alla tummar för att lillkorven är nöjd ikväll.
 
Mina tre älsklingsbabianer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0