Baby Spa

Jag mår bättre och Charlie verkar klara sig undan min förkylning så vi kör på till småland som planerat. Förutom julafton så blir det första gåneg vi sover borta. Spännande att se hur våra dagliga rutiner kommer att gå när vi inte är hemma. Oftast så är han nöjd och glad hemma på dagarna så jag hoppas han är det där också. Nyttigt att byta miljö lite, både för mig och Charlie.
I måndags var vi ju på första babymassagen och Charlie älskade det <3 Han låg och skratta och gurgla genom hela programmet. Vi masserade bara benen första gången men ska nästan gång bygga på med mage och bröst och tillslut har vi ett helkroppsprogram. Det är faktiskt ett ganska fullt program att vara mamma just nu. Babymassage måndagar, föräldragrupp torsdagar och babysim fredagar och sen med ett bvc besök emellanåt. Visst är man ju inte borta på det hela dagen men det känns nästan som en dagsutflykt med all planering det krävs att passa tider.
Nu vaknar min sötnöt för lite mat och kärlek =)
 
 

Kommentarer
Postat av: marycaroline.blogg.se

Hehe, jag tyckte det var kul med babymassage, men Angela accepterade bara benen och magen :)

2013-03-27 @ 18:13:56
URL: http://marycaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0