3 månader = vaccination. Grattis!

I morgon blir Charlie 3 månader. Idag var vi till bvc och han fick sina första vaccinations sprutor, en i vardera lår. Han var hur duktig som helst, blev bara ledsen en kort kort stund. Han är mycket skikigare när han är trött eller har magknip. Skönt att få det gjort. Nästa besök blir först om en månad. Å vilken viktuppgång han hade denna gången, hade gått upp 400 g på typ 1,5 vecka, brukar vanigen ligga på 150 g i veckan. Nu väger han nästan 5500 och är 60,5 cm lång.
Igår var en dålig dag då Charlie skrek och ville bli buren precis hela tiden. Vi han dock ändå med ett återbesök för min del till mvc i Strängnäs och en promenad efter det. Mitt blodvärde var för dåligt låg på 111 som troligen beror på dåligt matintag eller åtminstne för näringsfattig. Får väl byta ut bullar och chips mot lite mer frukt och grönt kanske och tänka på att äta extra om jag tränar.
Idag är en bättre dag, bvc och sen en promenad inne i Mariefred. Dammsugit och tvättat - i vanliga fall brukar jag inte få göra det för Charlie. Nu sover han i min famn.
 
Köksväggen efter helgens inköp. Något sne bild dock.
Skrutten i sin nya pyjamas.
Lurifax, han är kung på minspel =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0