Träningsvärk

oh vilken träningsvärk jag har i magen. Puh inte lätt att vara mig idag. Till och med över revbenen gör det ont. Men då vet jag att jag var duktig igår då.
 
Husvisning igen idag. Kändes ganska bra. Inte fullt så fint som på bilderna men det är det ju aldrig. Väldigt mysigt område. Verkligen liten tomt dock det var väl det största minuset. Visst radhus har alltid små tomter men detta var i minsta laget. Ska titta på ett annat hus i samma område tänkte vi. Nästan xakt likadant. Sen har vi faktiskt pratat om att kolla in huset i Åkers en gång till. Jaja vi får se helt enkelt.
 
Veckan:
 
Ja inte mycket planerat. Bvc på torsdag med 6 månaders kontroll. Midsommar på fredag firas i Trosa hos Lotten (Charlies faster) med familj. Eventuellt åker vi ut i Skärgården och firar på Kråmö. Fredrik vill du följa med?
Hoppas på att hälsa på min andra bror i Nyköping också. 
 
Ikväll somnade Charlie innan 7, har aldrig hänt förut. Han vaknade vid halv åtta och åt men sedan somnade han om igen. Han måste ha varit väldigt trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0