Söndagen

Söndagen som är idag alltså har spenderats hemma med besök av pappa, Senka och farmor. Fredrik blev också kvar här sedan gårdagen. Charlie fick en aktivitets svamp som han gillade supermycket. Den är typ större än honom. Färglad och har massa roligt att upptäcka. 
 
 
 
Nu i veckan blir vi ensamma igen då Danne jobbar. Han har ju varit hemma i 5 veckor. Men om två veckor har han 4 veckors semester igen. Kanske bra att han jobbar så vi slipper gå varandra på nerverna här hemma. Sen är det dags för mig att jobba också, nästnästa helg. I morgon kommer det hit någon för att göra energideklaration. Det är väl istort det som är planerat. 
 
Veckans träning efter träningsschemat

Pass 1
Distans 40 min (3)
Gör så att du joggar 8 min och går 2 min hela 40 minuterna.

Pass 2
Promenad 60 min (2)
Styrka enligt Styrka 1

Pass 3

Långdistans 55 (2)
Gör så att du joggar 4 min och går 1 min hela 55 minuterna.

 
 

Kommentarer
Postat av: marycaroline.blogg.se

Hihi, aktivitetssvamp :) Ser ju festlig ut :)

Svar: Haha ja den är tydligen jätterolig =) Dock är den från 9 månader men den roar redan.
Jojo

2013-07-01 @ 20:04:05
URL: http://marycaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0