Oväder

Planerade för ännu en dag ute i solen men nu åskar det för fullt. Istället har jag bäddat ner mig i sängen med en sovandes Charlie brevid. Datorn är med så jag kan läsa lite bloggar och kolla på danska paradise hotel. Mysigt det med även om jag föredrar att vara ute i solen. Men jag unnar mig aldrig en dag av bara slapphet nuförtiden så det ska bli skönt. I eftermiddag är det husvisning på radhuset i Åkers styckebruk. Det är det enda som står på dagens agenda.
 
Vad ska vi hitta på i veckan då? Danne pluggar för fullt nu han har matteprov på onsdag. Alla babyaktiviteter är nu slut, alltså föräldragrupp, babymassage och babysim. Så nu måste vi börja hitta på annat för att komma ut och träffa lite andra jämngamla med Charlie. Ska kolla vad öppna förskolan har för öppet-tider. Sen tror jag det finns babysång i Mariefred också. Anna, vill du testa det där babycafeét på torsdag om det är öppet?
 
Ha en riktigt mysig söndag!

Kommentarer
Postat av: Anna

Kollade precis upp med babycafét och de var sista gången förra veckan :(

Svar: Tråkigt =( samma sak var det med öppna förskolan i Mariefred.
Jojo

2013-06-09 @ 12:05:47
URL: http://www.heuteitsmeintag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0