Lördagen

Igår hade vi jätte trevligt på sommarfesten. Massa lek och skoj och god mat. Tyvärr tog jag inga bilder. 5-kampen gick väl inte riktigt som planerat då jag hamnade närmare jumboplatsen än förstaplatsen, men vad gör väl det, det är ju inte så att jag är en hrmm dålig förlorare. Första platsen gick till morfar. Men är man 70 bast och kan göra volter uppe på studsmattan är det klart man även vinner en femkamp lätt. Grenarna var boll i hink, golf, en slags kubb, pilkastning och luftgevär. Jag tog i stort sett bara poäng i luftgeväret. Jag sa att jag istället skulle satsa på att vinna Fån Johanssons loppet senare i sommar som är 1 mil men då blev jag utskrattad. Jag är visst inte tippad som vinnare där heller, men det är klart springer man 3 km på 21 minuter så.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0