Lågt blodvärde?

Anemi. I morgon ska jag till vårdcentralen och kolla upp mitt blodvärde. Det var ju lite lågt när jag var på efterkontrollen för ca 3 månader sedan. Då mådde jag bra men inte nu längre. Ständigt trött och huvudvärk och yrsel när jag reser mig upp. Tänkte att det skulle bli bättre med tiden men det verkar inte bli det tyvärr. Vet inte om de kan göra så mycket även om jag har lågt blodvärde. Är det alltför lågt får man ju blod men så illa är det ju inte. Annars så behandlar man med järntabletter vilka jag får utslag av som kliar värre än tusen myggbett. Att jag mår som jag gör kan också bero på sömnbrist. Visst får jag mina timmar sömn men har inte sovit en hel natt sedan Charlie föddes. Ca 5-10 gånger per natt är jag uppe. Oftast funkar det att bara ge han nappen så somnar han om men somnen blir sönderhackad.
 
Provsvar på torsdag iallafall så får vi e vad doktorn säger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0