Babycafé

Idag ska jag och Anna testa på att gå på babycafé. De hade tydligen ett här i Mariefred på torsdagar. Hoppas att det är andra mammor där också =) Soligt väder har vi fått också, perfekt. Perfekt även för Danne som har matteprov i eftermiddag. Då slipper han mig och Charlie i ett par timmar och kan plugga ordentligt. Vilken han har gjort nu senaste veckorna. Flera timmar plugg om dagen. Ska bli skönt nu när provet är gjort så han får lite mer tid till Charlie och jag får lite mer tid för mig. I natt var bästa natten på länge. Visserligen somnade han inte förrän halv tio men sen sov han till halv fem utan att vakna. Efter det var det tyvärr många uppvaknanden men iallafall. Så många timmar på raken har det inte blitt på länge så det gör nog susen för humöret.
 
Nu väntar jag bara på att lille C ska vakna så vi kan bege oss mot babycafeét eller bebisfika som de kallar det på Grafikens hus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0