You are my sunshine

Den härliga sommaren bara fortsätter att bjuda på solsken. Idag är vi ensamma hemma. Danne hjälper sin pappa med att köra ut glass. Glassbolagen måtte tjäna en bra slant i sommar =) Vi blir bara hemma idag och njuter i solen och doppar oss i lillpoolen. Eller jag får ju inte plats men brukar bli rätt blöt ändå när Charlie badar om man säger så. Men vet ni, snart är det augusti och sommaren ja den kommer ta slut även i år.Hemska tanke. Tur jag har den här lilla solstrålen att värma mig med.
 
 

Kommentarer
Postat av: marycaroline.blogg.se

Hehe, ja, det här är en kanonsommar för glassproducenterna. Unilever som äger GB lär ju tjäna en väldigt stor hacka i år :) Och jag hörde att de som jobbar på GB-fabriken här i Flen får jobba häcken av sig då de tidigare permitterat ett flertal i personalen :/

2013-07-28 @ 14:11:05
URL: http://marycaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0