Veckans planer

Är lite dålig på att blogga just nu men har så mycket annat för mig som äter upp tiden. 
 
Idag tisdag: Danne till tandläkaren kl 11 så vi andra åker hem till min mamma så länge. I eftermiddag sen så blir det husvisning i Vagnhärad. Ett utav husen vi valde bort från början men som vi nu väljer att ändå titta på. Vi fick inte det andra radhuset vi budade på.
 
Onsdag: Springrunda på morgonen. Kortdistans på 30 minuter i snabbt tembo. Visning av vårt hus på kvällen. Sen åker vi hem till mamma igen på kvällen och så är tanken att jag , Danne och Fredrik ska ner på stan och ta oss en drink =) Det var inte igår det. Charlie får umgås med sin mormor då, eller ja han lär ju sova för kvällen.
 
Torsdag: (min pappa fyller år, kanske åker vi dit om det passar dem)
 
Fredag: Springning 20 min i högt tempo och sedan styrketräning.
 
Lördag: Till Gnesta och fira Charlies farfar.
 
Söndag: Husvisng av vårt hus igen. Sista springningen för veckan, långdistans 60 min, puh.
 
Hoppas på lite sol också så kanske man kan spendera några timmar på badstranden =)
 
Förresten, den här lilla gladfisen blev 7 månader i lördags
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0