Tack för omtanken =)

Många påpekar hur smal jag blivit men ni behöver inte vara oroliga, jag har aldrig mått bättre. Jag är piggare än förut och därmed gladare. Visst jag är smalare men inte för smal, jag har både fett och muskler på kroppen. Har aldrig varit nöjdare med mitt utseende. Det syns inte att jag fick barn 6 månader sedan. Hyn har aldrig varit så bra. Brukade tidigare ofta ha blåsor i munnen, aldrig längre. Har inte varit sjuk på evigheter endast en lindrig förkylning sen Charlie föddes och inget under graviditeten. Visst kommer det dagar då jag är trött och faktiskt lite yr men det beror vad jag tror på tillfällig sömnbrist. Mitt mål har aldrig varit att gå ner i vikt och jag hoppas att jag inte går ner mer utan snarare upp då jag vill bygga lite mer muskler. Nu minskar jag ju på amningen hela tiden så det borde vända. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0