Senaste nytt i viggeby

Ja husvisning idag igen då med ungefär samma resultat. Två sällskap kom varav de ena inte ens gick in utan bara spanade in trädgården och sedan åkte. Vi hoppas få svar från de andra sällskapet under morgndagen.
 
Springningen =( Jag har varit förkyld hela veckan ända sedan jag jobbade i förra helgen så jag har haft en vilovecka. Var ute på en powerwalk i fredag men det är allt. Det är bara dumt att springa när man är sjuk och kroppen mår bra av vila emellanåt. Men det känns lite frustrerande att lata sig när man har en tävling på intågande och bara är lite täppt i näsan men ikväll så kör jag igång igen =)
 
Veckan som kommer är väl ganska så oplanerad än så länge. Försöka njuta lite av sommaren kanske.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0