Minigolf

Jaha en förlust till då att lägga till listan. Jag som tyckte jag var så duktig så kom jag ändå på tredje plats. Hm, måste varit felräknat =P Vi hade iallafall jättemysigt och kul. Charlie var jätte duktig och höll sig på gott humör hela tiden. Det var första gången Sandra träffade honom så hon var inte svårövertalad att hålla lite i honom när det behövdes.
 
 
Jag , Karin och Sandra med Charlie. Annelie och Malin var också med. Vi startade med picknick. Men shit vad lång tid det tar att gå en 18 banors runda fem pers. Tror det tog ett par timmar. Vi måste ses oftare tycker jag. När kan vi ha grillkväll?
 

Kommentarer
Postat av: marycaroline.blogg.se

Vad roligt med minigolf :) Det var flera år sedan jag spelade :) Men du har rätt, det tar sin tid, haha.

2013-07-04 @ 12:57:36
URL: http://marycaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0