Ett kärt minne

Halkade som på ett bananskal in på en härlig video på youtube med svenska disney intros från disneydags. De allra flesta runt min ålder kollade väl på disneydags på fredagar. Det var ju standard. Efter det har jag för mig att det var fångarna på fortet men det var inte alltid man höll sig vaken igenom det programmet. Fredagen var ofta pizzadag eller tacos när vi blev lite äldre. Till teven sen hade vi popcorn till barnen, chips till mamma och ostbågar till pappa (man fick såklart äta av allt) och coca cola till det. Så var det varje fredag, fredagsmys på hög nivå innan det ordet ens fanns =)
 
Jag är ett stort disneyfan och ser med glädje gärna alla disnedags program en gång till. Jag gillar dock inte de nya disney barnprogrammen eller de flesta nya barnprogram överhuvudtaget.
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Självklart var det disneydags på fredagarna och fredagsmys! Tror också de var Fångarna på fortet, gladiatorerna och andra gamla program :)Extra god middag och sen fick pappa alltid gå till Statoil och handla godis :)

2013-07-21 @ 19:49:59
URL: http://www.heuteitsmeintag.blogg.se
Postat av: marycaroline.blogg.se

Disney är bäst! Älskade Disney-dags och älskar fortfarande klassiska Disney-filmer :) Har inte sett så mycket av det nya Disney, men en del utav det är ju inte det man tänker sig att det är Disney. Och yes, Fångarna på fortet! Ett av de bästa underhållningsprogrammen genom tiderna :)

2013-07-28 @ 14:15:03
URL: http://marycaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0