Dyrt att springa

Jag har bra skor och bra springkläder så vad behöver jag egentligen mer för att springa? Jag använder Run keeper på mobilen för att hålla reda på hur långt och snabbt jag springer. Bara det att Run keeper sällan fungerar för mig den hoppar så ibland har jag sprungit flera km extra och ibland tvärtom. Så då har jag börjat titta på en klocka med inbyggd gps och pulsmätare. Sen har jag kommit på att man blir törstig av att springa och behöver vatten, men en vattenflaska är ju lite klumpigt att bära på så då vill jag ha ett bälte men vattenflaskor. Jag vet det känns lite nördigt men ändå smart. Dumt att springa ett par mil i veckan utan att dricka.
 
LIGHTWEIGHT HYDRATION BELT vätskebälte 2 Hydration belt 399:- på intersport
 
Garmin Forerunner 110 (dam) Träningsklocka Träningsklocka 995:- på elgiganten
 
 
Inte kan jag vänta på tomten heller utan får nog ta saken i egna händer om jag vill ha dem.

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag springer med en vattenflaska i handen. Har blivit en vana så de funkar riktigt bra :) Nu måste jag bara leta reda på min mp3 spelare som försvann i flytten.. eller köpe en ny.. sååå mkt lättare att springa med musik i öronen :)

2013-07-06 @ 09:28:22
URL: http://www.heuteitsmeintag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0