Blueberry morning

Kvavt ute som bara attan. Väderprognoserna ändras hela tiden, ena stunden lovar de regn och åska och i nästa solsken. Skulle behövas en rejäl åskskur men helt ärligt så störs jag inte så mycket att det är så varmt och kvavt. I morse var jag ute en sväng och plockade blåbär. Blev så det räckte till en blåbärspannkaka för oss till lunch och så gjorde vi lite puré av resten till Charlie blandat med lite banab och persika, blev riktigt gott. Jag ska ta mig ut och plocka blåbär med min bärplockare någon dag så man kan fylla frysen lite, tar ju sån lång tid att plocka för hand. 
 
Just det glömde berätta det igår men jag fick en jättefin födelsedagspresent av Anna. Ett silverhalsband med ett hjärt-hänge ingraverat Charlie 121213 <3 Kommer aldrig ta av mig det (om inte Charlie lyckas med den detaljen) Får ta kort på det och lägga upp i nästa inlägg. 
 
 

Kommentarer
Postat av: marycaroline.blogg.se

Låter som en finfin present :) Har kikat runt själv på namnhalsband och sådant, men vet inte riktigt vad jag vill ha, finns massor av fint att välja på :)

2013-07-28 @ 14:08:45
URL: http://marycaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0