Babys all over the place

Idag var vi hembjudna till Anna dit även några mammor och bebisar från hennes föräldragrupp kom. Så fem bebisar kravla runt där hemma på golvet och turades om att gråta, äta, bajsa och leva loppan. Anna bjöd på mat och fika. Så himla kul att få träffa lite andra mammor och bebisar. Jag har ingen kontakt med någon från min egen föräldragrupp men dessa bebisar är ju bara några veckor yngre än Charlie så det går ju fint. Nästa vecka följer jag med dem ut på promenad i hjorthagen.
 
Här kommer en bild från dagen när jag hade fullt upp med att försöka roa både Charlie och Ester medans Anna förberedde lite i köket. Synd att mamman ser så "munter" ut
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Tack själv!
Tycker mamman ser helt ok ut på kortet, finaste mamman och finaste bebisarna ju <3

Svar: <3
Jojo

2013-07-02 @ 21:13:07
URL: http://www.heuteitsmeintag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0