Alla dagar som kom och gick, inte visste jag att det var livet.

Det gäller att njuta av nuet. Det är jag dålig på. Ofta så ligger jag ett steg före hela tiden och har tankarna på vad jag ska göra istället för det jag gör. Måste njuta och ta vara på varenda sekund med lille Charlie. Han växer så fort så det nästan gör lite ont i mammahjärtat. Såg en nyfödd bebis idag och blev nästan lite avundsjuk. Nu kan Charlie sitta själv länge, han ställer sig i kryp-position men kryper inte ännu, stå, gå och hoppa med lite hjälp. Han är nästan alltid glad förutom när han är trött men det är ju förståeligt. Världens sötaste pajas <3
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: marycaroline.blogg.se

Ja, skoja inte, jag blir rätt lipig emellanåt när jag tänker tillbaka och ser pyttebebisar och blir ännu mer medveten om att Angela inte är så liten längre och att tiden gått så fort. Ibland vill jag bara att tiden ska stanna och att Angela inte ska bli större än så här :)

2013-07-28 @ 14:12:18
URL: http://marycaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0