Shopping

Vi har haft en superbra natt. Charlie har vaknat och ätit en gång under natten och en gång i morse när Danne skulle iväg till jobbet resten har han sovit så sött och jag med =) Bästa natten hittils. Morgonen börjar lika bra, efter amning så har Charlie somnat om i babyskyddet så jag kunde äta frukost och ta ut Sally och nu även passa på att blogga =) Med lite sömn blir man på så mycket bättre humör.
 
Satt och kollade i HMs vårkatalog till frukosten i morse och blev så grymt sugen på att shoppa. Till mig, Charlie, Danne och hemmet. Synd att det saknas kapital till det. Har inte varit så här sugen på att shoppa till mig själv på länge. Jag har fått så himla mycket kläder av mina shoppgalna vänner så det har lixom varit superfullt med kläder här hemma ändå. Älskar när jag får kläder av dem, känns som julafton. Men lika kul är det ju att shoppa själv och kläder man själv valt inte som någon annan valt bort. Beställde faktiskt lite på rean igår kväll =P Behöver en ny viterjacka då jag inte kan gå med en för stor gravidjacka längre, känns fattigt. Beställde en marinblå dunjacka som får duga åtminsone i vinter. Beställde också ett par byxor och ett par toppar. 
 
Vårens mode är väl lite sisådär tycker jag men ändå så ittade jag säkert en grej på varje katalogsida som jag ville ha. Alldeles för mycket leopardmönstrat verkar det bli i vår. Å den som hade pengar. Just nu är jag så avundsjuk på Anna och Smolle som bygger nytt hus. Har aldrig velat göra det förut då jag gillar gamla hus men det är ju så kul att få bestämma hur allt ska se ut och om man sen även köper nya möbler till det. En walk in closet fylld med nya kläder, vore väl en dröm. Jaja drömma får man, det kostar inget. Den verkliga shoppingen i vår blir sparsam. Tar ju ut mammadagar och det blir man inte stormrik på. 
 
Jaha, Charlie sover forfarande. Vad ska jag hitta på då? Är inte längre van med så här mycket fritid. Får väl ta och vika undan lite tvätt och diska lite då. Tror jag struntar i barnvagnspromenaden idag med för det är inte skönt ute. Sally får sin prommis ikväll istället. 

Kommentarer
Postat av: Malin

Du kanske blir lite glad om jag säger att det finns två stoora påsar med kläder till dig här? Även om jag valt bort dem ;) puss <3

2013-01-11 @ 15:01:17
URL: http://nufilda.blogg.se
Postat av: mostwanted.blogg.se

Det blir jag :-) puss <3

2013-01-12 @ 09:17:52
URL: http://mostwanted.blogg.se/
Postat av: Louise Teimar

Åh vad härligt att han bara ätit en gång på natten, hoppas Albin nöjer sig med det någon gång också :)
Byxorna från Rut m.fl. kan jag verkligen rekommendera!!!

2013-01-13 @ 18:23:20
URL: http://lolofication.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0