Recept på nappsoppa =)

Ingredienser

0,5l vatten
Alla nappar du har
 
Gör så här
 
Koka upp vatten och tillsätt sedan napparna. Låt koka 5 min. Häll av vattnet och låt napparna svalna. Kontrollera att alla nappar är hela, vid sprickor -släng. Nu är de klara att serveras.
 
( Jojos lättlagade nappsoppa)
 
Vilken solig och trevlig söndag det har varit. Idag har vi vart ute på promenad hela familjen och fångat upp lite D-vitaminer. Jag har också lyckats plantera om alla mina blommor och slängt alla fula blommor. Nöjd med dagen.
 
 
Igår var jag och Charlie hemma hos min mamma hela dagen. Jag passade då på att lämna Charlie i nån timme i mormors händer och tog mig ner på stan. Hämtade ut en gratis body från Lindex. Gick även in på dinsko och fyndade ett par vinterskor till mig på rean och ett par shepherd tofflor till Danne. Jag är helnöjd med skorna. De kan tyckas verka lite tantiga men jag är mamma nu så det är okej. De är varma och har en bra sula så jag slipper gå och halka. De fungerar även bra att ha till både leggins, jeans och mjukisbyxor =)
 
 
Varmfodrad halvhög känga HugoBody - 100% Ekologisk bomull
Shoppingbegäret är iallafall lite stillat.

Kommentarer
Postat av: Anna

Näemen, tror tom att jag kommer klara av att laga nappsoppa :) Kram

2013-01-14 @ 12:35:40
URL: http://www.heuteitsmeintag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0