Ni hittar mig INTE i vassen i sommar.

Kallt idag med, hela himlen har glittrat av små iskristaller. Blev ingen promenad idag på dagen men tar ut Sally så fort Danne kommer hem. Jag har precis kört styrketräning här hemma i 30 min, känns skönt i musklerna =) Måste bli bättre och få in en rutin på att köra det åtminstonde några gånger i veckan + långpromenad. Den slappa magen och rumpan ska veck. Jag vill känna mig snygg igen. Visst det är väl inge bråttom men till sommaren vill jag vara nöjd med att gå i bikini. Jag ska framförallt bygga upp bålen för att kunna komma tillbaka stark och frisk till jobbet i höst och inte dra på mig ryggont på en gång. Det är mitt mål. Att vara snygg, stark, pigg och frisk = ett ganska bra mål. Heja heja.
 
 
Charlie och Danne, ja dom kollar tv istället.
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Du är redan stark, snygg, pigg och frisk.. så möjligen starkare, snyggare, piggare och friskare :)

Svar: Tack <3
Jojo

2013-01-23 @ 18:31:29
Postat av: marycaroline.blogg.se

Ja, visst vill man bli av med magen! Men vi ska nog tänka att vi är starka, vi har ju varit gravida och fått bebisar ;)

2013-01-24 @ 15:17:59
URL: http://marycaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0