Little Mini

Idag är lilla Charlie grårandig i en jättefin heldress. Jag kollade igenom kläderna i strl 62 igår och hittade denna. Det är 62 men vääldigt liten i storlek så den sitter alldeles perfekt nu. Tur jag leta fram den, är ju alldeles för fin för att inte hinna användas. Jag fick den på min babyshower men jag vet inte från vem utav "mostrarna" =D
 
Idag ska jag och Anna åka och hälsa på jobbet (mitt jobb, och Annas gamla =P) Jag har inte jobbat på drygt 3 månader och först nu börjar jag sakna det lite. Jag har jobbat där så himla länge, tror det blir åtta år nu i vår. Skönt med en paus. För er som inte vet så arbetar jag som djurskötare på Torekällberget, ett friluftsmuseum i Södertälje. Även Skansen är ett friluftsmuseum men Torekällberget är en modell mindre. Där berättas om Södertäljes historia. Även djuren är historiska =) haha nej men iallafall äldre tiders husdjur.
Såklart har Torekällberget en hemsida för den som är intresserad Torekällberget
 
Dagens Charlie outfit
 
Han hamnar ofta i gungan på morgonen när jag äter frukost, har den ståendes i köket. Han trivs rätt bra med att gunga. Han kan sitta vaken och bara titta runt länge, sen somnar han in till gungandet.

Kommentarer
Postat av: Mamma till Amelia Alfons Malva Vilde

Naw, sötnos! Hoppas ni harven fin dag.

2013-01-16 @ 13:06:17
URL: http://www.treungar.blogspot.se
Postat av: Moster Malin

Ååh han är ju för söt <3 tror dressen är från Madde :)

2013-01-16 @ 14:16:56
Postat av: marycaroline.blogg.se

Gulligull :)

Djurskötare? Åh, vad kul! Vad finns det för djur? :)

Oj, strl 62? Det har vi knappt börjat använda här, de är lite stora fortfarande, hehe.

Svar: Ja vi kör på 50 och lite 56 i vanliga fall så detta var en väldigt liten storlek.Det finns alla sorters lantbruksdjur som hästar, kor, grisar, får, getter, kaniner, höns och gäss =)
Jojo

2013-01-16 @ 18:45:40
URL: http://marycaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0