Lill lördag

Haha det var längesen man använde det uttrycket =) Längesedan det hände något skoj på en osdag som blev värd att kallas för lill-lördag. Innan vi flyttade ut på vischan och då bodde lite mer centralt så hittade vi ofta på saker på vardagarna. Gick ner på stan på kvällarna för middag eller en öl. Om inte med Danne så med tjejerna, speciellt på sommaren. Men det är väl bara att inse att man blivit lite äldre. En onsdag kväll idag kan väl på sin höjd innebära en pizza och en alkoholfri öl toppat med farmen =) haha.
 
Så idag blir det inge lill-lördag utan tråk-onsdag. Tråk väder. Det är alldeles för halt här ute på vägarna för att jag ska våga mig ut på en promenad med Charlie =( Dessutom är jag trött då Charlie låg och tjorva halva natten. Vi får helt enkelt mysa ner oss i soffan hela dagen, inte fy skam det heller =)
 
Hand eller fotleds-skallra för att upptäcka att han faktiskt har händer och fötter men det budskapet har inte helt gått fram ännu.

Kommentarer
Postat av: marycaroline.blogg.se

Håller med, tråk-onsdag, haha.

Åh, jag funderade ju på såna där skallror, det skulle man ju ha :)

2013-01-30 @ 16:32:03
URL: http://marycaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0