Läckande blöjor

Ganska jobbig dag även om jag fick sova till halv elva, men undantag för amningsuppehåll. Idag har Charlie nämligen haft magont i stort sett hela dagen och då går det inte för sig att vara ifrån mamma utan jag måste sitta med honom i famnen och trösta hela tiden. Vi var ute på en promenad och det gick bra men sen började de =( Väldigt jobbigt med en otröstlig bebis. Inte kan jag lägga bort honom för att äta eller gå på toa heller utan att han gallskriker. Nu är han lugn iallafall och sover i sin gunga. Har passat på att diska och plocka undan lite. Snart kommer Danne hem och då hade jag tänkt laga gulasch soppa. 
 
Har just nu problem med blöjorna. Antar att vi är mittemellan storlekarna 1 och 2 för ingen av dem sitter bra. Det läcker ut kiss vid höften på honom varje gång (ja snoppen ligger nedåt) Förstår inte riktigt hur det går till och vad vi gör för fel. Hoppas det blir bättre snart och att då 2 blöjorna funkar, de är ändå från 3 kg och han väger ju 4 kg nu. 
 
Kommer förhoppningsvis ett till inlägg lite senare med ett par bilder från dagen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0