Jag är mamma nu

Det känns konstigt att säga och känns inte riktigt verkligt. Visst jag har en liten bebis att ta hand om men betydelsen mamma är så himla stor. Man tänker ju säklart på sin egen mamma när man hör de ordet och det är ju precis så en mamma ska vara, som sin egen mamma. Det är sjukt så mycket kärlek man känner för sin lilla bebis på en gång. Visst älskade jag honom redan när han låg och sparkade i magen men nu när jag håller honom i min famn så är det helt obeskrivligt hur mycket känslor som finns där. Skulle göra allt för honom, min son. 
 

Kommentarer
Postat av: marycaroline.blogg.se

Håller med :)

2013-01-06 @ 19:04:38
URL: http://marycaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0