Hur gick det med teet då

 
Jag drack ju hallonbladste under sista delen av graviditeten för att det skulle vara bra. Förlossningen skulle bli enkel och komplikationsfri och läkningen efteråt skulle gå fort. Ska även vara bra för amningen (vet ej på vilket sätt)
Resultat: 
Förlossningen var långt ifrån enkel och komplikationsfri. Jag blödde mycket. (Om det hade vart värre utan teet så är jag j'*vligt glad att jag drack det) Livmodern drog ihop sig snabbt och smärtfritt efteråt. Blödde väl ett par veckor efter förlossning och efter det väldigt lite. Jag glömde att drick teet i ca två veckor efter förlossning så kanske hade läkt snabbare, kanske inte. Charlie fick ju en del magknip vilket nu har blivit bättre. Om det beror på miniform, hallonbladen eller något annat vet jag förstås inte. Jag har iallafall inte gett upp hoppet om mina hallonblad ännu. Har ju en del kvar och det är gott. 

Kommentarer
Postat av: Anna

Har inte druckit hallonte.. och hade ju en snabb och okomplicerad förlossning. Blödde normalt och de har minskat kraftigt på bara de här dagarna. Livmodern drog ihop sig snabbt och smärtfritt.. Så min utvärdering av att inte dricka teet.. Klart Godkänt! :)

2013-01-25 @ 15:56:07
Postat av: marycaroline.blogg.se

Hihi, jag håller nog med Anna :P :)

2013-01-26 @ 19:24:55
URL: http://marycaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0