Fredag igen då

Igår var vi på besök hos Karin i hennes nya lägenhet. Stort och fint bodde hon med massa nya fina möbler. Hoppas hon kommer trivas bra där. Fick mumsig mat och fika på det och så fick vi presenter. Jag fick ett par svarta jeans som passa perfekt =) och lilla Charlie fick fina fotoramar.
 
 
Idag var jag till min barnmorska för stygnkontroll. Passade då även på att kolla blodvärde och blodtryck eftersom jag haft dåliga värden på dem efter förlossningen. Förlorade väldigt mycket blod och fick ju sen två påsar blod dagen efter förlossning. Sen skulle jag äta järntabletter men struntade i det eftersom de gav mig utslag. Men blodvärdet låg på 135 vilket är toppenbra. Blodtrycket var också det toppen och låg på 105/55. Skönt. 
Vad gör jag annars idag då? Jo jag tvättar fotbollströjor? Hur kommer det sig då kan man undra? Ja det undrar jag med. (Danne är fotbollstränare)
 
Vad gör Charlie idag då? Han slappar i soffan just nu, ligger och tittar runt på omgivningen, snackar lite med sig själv och garvar åt nåt ibland för att i nästa stund få lite magknip. Ja det är hans vardag. Hoppas på att han somnar en stund så jag också kan göra det. Kändes som om jag var vaken hela natten och stoppade tillbaka nappen i munnen på han. Han är väldigt bra på att först spotta ut och i nästa sekund ångra sig.

Kommentarer
Postat av: marycaroline.blogg.se

Vilka söta ramar :)

Skönt att det är bra med blodtrycket och blodvärdet :)

2013-01-26 @ 19:26:23
URL: http://marycaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0