solen är tillbaka

Älskade sol du är saknad. Nu väntas den bästa tiden på året. Det blir ljusare och varmare för var dag. Solens strålar börjar värma och fåglarna börjar åter kvittra och det är långt till nästa höst. Vi var just ute på en kortare promenad med Charlie i selen på magen, underbart. Han fick ha sina vanliga inne kläder och mössa och vantar och jag tog på mig gravidjackan som nästan gick att knäppa hela vägen upp. Så skönt att slippa vagnen även om det är mysigt att gå med den med. Ännu mysigare att ha honom så nära så vi kunde njuta av soln tillsammans. Det kallar jag fredagsmys av högsta nivå, chips och godis kan slänga sig i helveteskapet. Hade kunnat promenera hela dagen men Sally är fortfarande lite halt. Hoppas på lika fint väder i morgon, då ska det banne mig promeneras =)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0