Så är det

Charlie är inne i en jobbig period just nu när han vill bli buren hela tiden. Lägger jag ifrån mig honom så skriker han inom 5 min och ibland är han sen otröstlig länge efter det. Därför hinner jag inte med att blogga. Tyvärr. Hinner knappt med något alls faktiskt. Tycker synd om Sally som knappt får komma ut. Igår lyckades jag amma samtidigt som jag lagade mat. Dålig planering men det var ju antingen det eller med en skrikande bebis. Har också ätit mina senaste måltider med en skrikande bebis, väldigt rogivande. Som tur är så fungerar nätterna hyffsat bra och oftast även morgonen. I morgon bitti ska jag till sjukhuset, usch. Hoppas Charlie kan vara tyst en stund då. Såja nu har jag gnällt av mig lite och förklarat varför det inte kommer så mycket inlägg. Ha en bra alla hjärtans dag nu

Kommentarer
Postat av: Myggan

Min mellan tjej var sån i perioder när hon var bebis. Då fick jag ett tips av en kollega som är 6 (!!!) barnsmamma. Hon sa åt mig att "mamma in" en tröja eller ett linne som bebisen sen fick ha hos sig. Alltså, ok. Den luktade inte mumma direkt, men det funkade rätt bra. Kan va värt att testa :)

2013-02-14 @ 22:13:59
URL: http://www.myggis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0