Rabatter

Vi hade flera rabattkuponger på blöjor som gick ut igår så det var bara att shoppa loss. Blöjor är ju dyrt och rabbatten var helt okej då vi sparade flera hundra kronor. Så hem fick vi med oss ett antal paket med 2:or, tre ekonomipaket 3:or och två ekonomipaket 4:or. Får se om vi ens hinner använda alla tvåorna men annars vet jag någon annan som kommer behöva dem så det är ju inte hela världen. Tvåorna är för 3-6 kg, men treorna kan man börja med från 5 kg. Spännande idag på bvc att höra hur mycket han vuxit. Hör av mig senare efter besöket =)
 
Libero är bättre än pampers tycker vi. De är inte lika mjuka och då får vi mindre läckage.

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja jag måste också gå igenom alla rabatter.. Än så länge använder hon ju prematur blöjer, men hoppas att hon växer på sig snart!

Lycka till på bvc! kram

2013-02-01 @ 11:07:08
Postat av: Johanna

Prematur blöjor det måste ju bli size zero =) Köper man dem på vanliga affären eller?
Kram

2013-02-01 @ 14:13:52
URL: http://mostwanted.blogg.se
Postat av: marycaroline.blogg.se

Oj, vad blöjor :) Men det går ju åt :) Libero ska det vara, gillar inte alls Pampers. Pampers har konstigt material och så hatar jag det där nätet i dem.

2013-02-01 @ 18:36:07
URL: http://marycaroline.blogg.se/
Postat av: Anna

De finns i vissa affärer, men annars är de apoteket som gäller :)
Men jag funderar på va de har för blöjor på ännu mindre barn.. Ester var ju bland de största på neo..
Kommer bli kul på söndag och se skillnaden på henne o Chalie <3

Svar: Okej, men annars kan du ju använda Libero 1 de är från 2 kg, säkert billigare än prematurblöjorna. Ja Charlie väger 4,5 kg nu så det är ju nästan två Estrar =)
Jojo

2013-02-01 @ 22:08:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0