Promenera mera

Idag var vi ute på en supermysig promenad. Ja egentligen gick vi ju samma gamla väg som alltid men det kändes mysigare idag. Det finns bara fördelar med promenaderna. Sally blir rastad och nöjd. Charlie får frisk luft och sover ordentligt en stund. Jag får motion och under tiden hinner jag med att sortera och rensa tankar. Eftersom både Sally och Charlie är nöjda så blir det nästan som lite egentid när man går. Vi alla tre verkar vara i vår egen lilla bubbla =) Önskar bara att det fanns lite mer promenadvägar att gå på, visst omgivningen och landsbygden är fin men det ska ju finnas vägar att gå på också speciellt nu när jag går med vagn. Det är lite tråkigt när man inte kan gå runt utan måste gå fram och tilbaka på samma ställe. Men man behöver ju inte alltid gå hemma heller. Det är bara att packa in sig i bilen och åka en sväng, det är jag fullt kapabel till, något lat bara =P
 
Anna, vad gör du tor-fre? Ska vi ta en sväng i hjorthagen om vädret tillåter och sen fika hos mig?
Malin jag kör gärna samma procedur med dig och småvoffsarna någon dag när du har tid, om du vill förstås =)
Karin, behöver du en pluggpaus så kommer jag gärna till järna =) för en liten promenix.
Madde jag saknar dig <3

Kommentarer
Postat av: nna

Tar gärna en promenad med er! Ska till Hågelby en av dagarna, troligtvis fre, så isf skulle tor passa bäst! kram

2013-02-18 @ 19:05:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0