Prinsessan och de onda trollen

Denna film hade vi inspelad på VHS när jag var liten. Vi hade då döpt den till Prinsessan och ringen. Nu först hittade jag den då jag inte hade en aning om originaltiteln innan. Gillade den filmen. Ska se om jag kan hitta den.
 
Prinsessan Irene som levt hela sitt liv i det kungliga slottet har inte lärt sig någonting om världen utanför och då heller inget om de onda trollen från bergen. När de onda trollen planerar att kidnappa prinsessan och gifta bort henne med det elaka trollet froglip så kommer en ung pojke som heter Kurt till undsättning.

Kommentarer
Postat av: Fredrik

shiit hade helt glömt bort den filmen haha :)

2013-02-11 @ 15:37:32
Postat av: marycaroline.blogg.se

Den där har jag nog inte ens hört talas om :P :)

2013-02-13 @ 14:53:48
URL: http://marycaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0