och här kommer fortsättningen

Jag hann iväg till föräldragruppen igår. Charlie vaknade och hann precis amma sen fyllde han världens bajsblöja som tog sin lilla tid, både att fylla och att byta men sen kom vi iväg och var till och med där 5 minuter innan start. Det var kul att träffa de andra igen även om det bara var 3 andra bebisar där, alla grabbar. När jag skulle hem igen så kan jag inte vrida om nyckeln i bilen. Så jag ringer Danne som jobbar över och han ska komma och hjälpa mig. Fattar inte vad som är fel, helt ny bil liksom. Danne åker hem först för att hämta extranyckeln och ringer mig när han är hemma och frågar om jag provat vrida på ratten. Nä svarar jag och tycker han är lite knasig, vem startar bilen genom att vrida på ratten? Jag har ju bara vridit på nyckeln, men går ut och provar iallafall och ja det funkar ju. Tydligen så har rattlåset gått på. Har aldrig varit med om det eller hört om det tidigare men kände mig lagom dum. Jaja jag kom ju hem iallafall.
 
Idag har vi varit på en två timmars promenad i sköna solen oh sen möte med prästen inför dopet. I morgon är det läkarbesök på bvc. Han väger över 5 kg nu vet jag men ska bli spännande att veta mer exakt. Han var längre än de andra i föräldragruppen även om han inte var tyngst. Kul hur olika alla är =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0