Luftvärmepumpen

Jag och Charlie hade precis somnat när jag vaknar av något. Trodde det var katten som ville in, hon kan låta nå extremt när hon vill in på momangen. Så jag öppnar dörren och börjar ropa på henne och då kommer först katten i 180 och sedan även Lasse som kommit för att kolla vår trasiga luftvärmepump. Som tur är så sover fortfarande Charlie, han har nämligen varit kinkig hela dagen och bara sovit korta typ fem-minuters perioder. Lasse hittade också felet med pumpen, den har tydligen gått sönder när det var som kallast. -Jaha slut på soppa sa Lasse. Tänkte att inte visste jag att de gick på bensin =P De gör det inte heller utan soppan han mena var koppar. Hur ska jag veta det =). Hoppas han får igång den nu. Hade en dyr elräkning förra månaden då vi måste komplettera med element när det är så kallt. 
 
Idag blir Charlie 8 veckor. När han var 4 veckor så skrev jag upp allt vad vi gjorde under dagen. Det har jag gjort idag med, eller håller på så förhoppningsvis hinner jag lägga upp det ikväll. Kul att se om det är nån direkt skillnad. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0