jalla

Får passa på att blogga lite snabbt nu när lillkillen sover. Vad har hänt sen sist då, har ju inte hunnit blogga så mycket i veckan. Duschen är fixad så nu kan jag äntligen duscha igen. Värmeluftpumpen blev fixad i måndags men nu är den tyvärr trasig igen. Måste alltså vara en läcka men hoppas att den kan bli helt fixad i veckan. Vi har ju element så det är ju inte så att vi fryser ihjäl men det blir ju rätt dyrt. Var och hälsade på hos Anna och hennes lilla Ester i onsdags, alltid lika trevligt. Igår var vi bara hemma, Danne var superduktig och städade här hemma, dammsög, tvättade kläder, diskade, tvättade fönster och strök gardiner, dessutom bakade han sockerkaka och lagade mat =) ibland har jag det bra. Vad gjorde jag då? Jag gick ut på en låång promenad med Sally då jag behövde lite egentid sen bara mös jag med Charlie. Idag var vi hos pappa och fikade. Det är skönt att komma bort ibland, man blir ju smått galen av att bara vara hemma. Tänkte försöka få in lite träning nu ikväll, men det beror lite på vad Charlie anser om den saken, Danne är nämligen på fotboll. Lika bra det, när jag tränade i fredags så bara skrattade han åt mina övningar och skulle komma med tips på hur jag kunde träna bättre. Efter en jobbig vecka och en motivation som inte var allt för hög så kan man säga att jag blev rätt lack av den kommentaren. Men jag ska inte lyssna på honom, jag vet att min träning ger resultat. Har bara tränat nu i tre veckor och det märks. Kan i stort sett göra situps nu och är på rätt väg med den lite lösare huden på magen =P och träningsvärk har jag varje dag så nog måste det ta alltid.
Ska nog ta och göra det nu faktiskt, Charlie verkar sova så sött, disken är diskad och på teven visar bara strunt så bättre tillfälle lär det inte bli. 
 
Pratade om Mexico hos pappa idag. Undrar när vi kan kommaiväg på en semester igen. Det är ju så himla underbart. Men det dröjer nog några år tyvärr. Nu ska vi bara spara pengar som galningar för vi planerar att flytta nästa vår. Hoppas på en solig sommar här hemma istället. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0