Häxan Hia Hia

Det första jag tänkte när jag vaknade i morse var: vem var nu häxan Hia Hia. Vet ni? Jag var tvungen att googla det för jag kom aldrig på det. Det är häxan från Bamse i trollskogen =)
 
Filmen börjar med att häxan Hia-hias skratt ekar över kullarna och förvandlar Lille Skutts öron till morötter. Mickelina får kvastsvans och Vargen blir till en ballong. Har häxan Hia-Hia börjat trolla igen? Då är det nog bara Bamse och hans vänner som kan stoppa henne, men vägen till hennes grotta är lång, och många faror lurar i Trollskogen
 

 
 

För övrigt verkar det bli en jobbig dag för oss. Charlie skriker så fort han inte blir buren. Men men vi överlever nog. Just nu sover han i min famn och funkar det så kan vi ju bara lata oss i soffan hela dagen. Kanske kolla lite bamse =) Sally har fått ett sår på ena tassen troligtvis har hos skurit sig på skaren. Hon har lite ont så vi får tyvärr skippa långpromenaden idag. 
 
 

Kommentarer
Postat av: marycaroline.blogg.se

Haha, kände igen Hia Hia på en gång :) Bamse i Trollskogen är den enda Bamse-filmen jag har, tittade mycket på den när jag var liten :)

2013-02-20 @ 12:56:49
URL: http://marycaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0