Get busy livin

Idag har vi varit hos mamma. Fick goda raggmunkar till lunch. Sen gick jag och brorsan och Charlie upp till Torekällberget och hälsade på. Sally fick vara kvar hos mamma då hon fortfarande haltar. På Torekällberget köpte vi såklart varsin stor chokladboll och gick sedan upp i personalrummet och hälsade på de som jobbade iadag, vilket inte var så jättemånga. Men jag fick iallafall träffa tjejen som ersätter mig och hon var jätte trevlig =) Kanske lite för trevlig, hoppas de vill ha tillbaka mig sen =P
I morgon är det fredag igen med gladiatorerna och farmen tvekamp. Sen blir det lördag med en tur till svärföräldrarna och avslutningsvis melodifestivalen. Söndagen är det fika hos Malin och sen till mamma igen då även andra bror och hans tjej är där. Måndag ska jag och Anna umgås och gå på promenad. Tisdag har vi möte med prästen för dopet. Onsdag är det dags för bvc igen, denna gången läkarbesök. busy med andra ord, skönt =)
 
Dags att boka in utställningar för den här lilla sötnöten också =)
Han är snart ett år nu.

Kommentarer
Postat av: Anna

Åhh vad jag blev sugen på en chokladboll...
Fick ni träffa HB nu?
Var det inte Camilla som fått dina tider?
kram

Svar: Nej HB jobbar inte torsdagar så jag fåår pallra mig dit en annan dag.Camilla började plugga nu till våren. kram
Jojo

2013-02-21 @ 19:38:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0