Vår lilla solstråle

Nu behövs här ett positivt inlägg om vår lilla solstråle Charlie. När livet är tufft och inte blir som man tänkt så behövs bara att titta på Charlies bedårande lilla ansikte för att livet ska kännas aningens lättare igen. Han är verkligen en härlig liten grabb som charmar alla i sin väg och bjuder på timmar av skratt varje dag. Han utvecklas i rasande fart, bara på någon vecka har han lärt sig klappa händerna, dansa och hålla upp en telefonlur mot örat och låtsas att han pratar i telefonen. Lego och pussel klarar han inte ännu men han älskar att plocka isär dem när man byggt ihop så det upprepas gärna. Gången blir mer och mer säker även om han oftast kryper fram, går gör han fortfarande bara kortare sträckor. Jag tror jag har glömt att berätta om senaste bvc- besöket som var 12 månaders kontrollen. Om inte annat får ni höra det igen. Charlie väger nu 10 kg och är 77 cm lång. Storlek 80 gäller nu på kläderna och igår rensade jag ut alla 74 kläder. Jag har massa härliga filmer att ladda upp men de är på Dannes mobil och han är inte hemma just nu så de får ni vänta på. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0