Tre dagar fest

Dags att börja planera inför Charlies 1 årsdag. Bara dryga veckan kvar nu. Jag har varit på många barnkalas tidigare men det här blir ju första jag anordnar själv. Lite är ju redan bestämt. Vi kommer att åka till Charlies farmor och farfar på hans födelsedag och äta middag. De firar även förlovningsdag då. På lördagen har vi första kalaset här hemma då kommer Dannes familj och mamma och den sidan av släkten plus några vänner. På söndagen kommer pappa och även ena brorsan eventuellt kanske båda? Är det någon mer som vill komma och fira Charlie är ni välkommen dag som passar eller en helt annan dag om så önskas =)
Då det är Charlie som fyller år tänkte jag ha en meny som han kan äta och tycker om. Hans ena favorit är ju pannkakor så därför tänkte jag försöka mig på en pannkakstårta. Hans andra favorit är mandariner och frukt i allmänhet så en fruktsallad helt enkelt =)
 
 

Kommentarer
Postat av: fredrik

joo jag vet inte ännu om jag kommer på södagen, får se lite längre fram :)

2013-12-03 @ 20:56:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0