Mardröm

Japp en ond mara besökte mig inatt. Usch det var en riktigt obehaglig och verklig mardröm. Jag drömde att jag gick uppe på en jordhög som var grävd med maskin. Skulle plocka några växter tror jag. Plötsligt ramlar jag ner då jorden ger vika för att det är hålrum under. Ju mer jag försöker komma upp desto längre ner i jorden sjunker jag.Vart jag än sätter fötterna så är det hålrum därunder jorden. Tillslut sitter jag helt fast runt hela kroppen och ser lite ljus bara en bit ovanför huvudet. Jag känner att jorden är fuktig och jag känner lukten av blöt jord och att det är rått och fuktig, så verklighetstrogen var drömmen. Jag har stark rädsla för trånga utrymmen. Jag trodde helt ärligt att jag skulle dö i drömmen och undrade hur lång tid det skulle ta och vad jag skulle dö av. Fy så hemsk. Trots att Charlie väckte mig redan tio över fem i morse har jag sällan varit så glad att vakna.
 
 
Idag har jag jobbat och Charlie då varit med Danne. Det var dags för 1 års besöket på bvc. Stora lilla gossen väger nu 10 kg och är 77 cm lång. Inte konstigt att strl 74 börjar bli lite smått. Han fick även vaccination och det hade gått bra. Han verkar ha klarat sig från febern den här gången. Efter det åkte de till Nyköpings sjukhus där Dannes mamma ligger. Hon har drabbats av blodförgiftning och mår inte alls bra. =(  Vi håller alla tummar och tår och hoppas hon ska bli bättre <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0