Blivit av med rösten

Nu blev det tyvärr min tur att åka på en släng av förkylning. Det har inte blivit så illa att jag inte kan jobba men rösten kommer och går lite som den vill. Men, jag tror jag överlever =)
 
Igår var det final i Idol (om någon missat det) Jag och brorsan, Fredrik tippade vinnare redan i slutaudition då det var dryga 100 personer kvar. Han gissade på Elin och jag gissade på Kevin. Helt sjukt att just dessa två stod i final. Jag vann ju dårå =)
 Foto: FLASH!! Vi gratulerar vinnaren av Idol 2013 Kevin Walker genom att gilla bilden!! Var det rätt som vann? 
Se vinnarlåten här http://link.tv4.se/IwQik8 och kvällens alla klipp här http://link.tv4.se/1jWYpSG
 
Idag har vi firat Charlies födelsedag lite i förskott med hans morfar och Senka. Charlie var lite grining hela dagen och ville inte somna men på kvällen sen var han trött och somnade på typ en minut. På teven gick första Harry Potter filmen och jag tröttnar aldrig på Harry Potter. Längtar verkligen tills Charlie är tillsräckligt stor så att jag kan börja läsa böckerna för honom. Vi läser saga varje kväll när han ska sova men ännu förstår han ju inte så mycket. Just nu läser jag en sagobok med samlade sagor från bröderna grimm.

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Hahah aa men skryt bara :)

2013-12-08 @ 17:44:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0