Ännu en kalasdag

Charlies födelsedagsfirande fortsatte idag då båda mina bröder kom med deras flickvänner. Tyvärr glömde jag ta fram kameran idag. 
 
Veckans planer: Ja nu är det julstängt både på öppna förskolan, babysången och babysimmet så vad ska vi då hitta på. Jag ska till sjukgymnasten i morgon förmiddag så måste åka och hämta brorsan så han kan passa Charlie medans jag är där. Sen får vi se om han kanske blir kvar här till tisdagen. Jobb onsdag och torsdag och sedan på fredag ska jag och Charlie hem till Malin för lite julmys <3 Sen är det jobb hela helgen igen innan det är dags för jul.
Charlie fick Landet för länge sedan filmer av Fredrik i present.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0